مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-17اقتصادي

ساماندهی کوکان کار در مازندران شدنی است؟


یک فعال حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در مازندران با اشاره به اینکه کودکان کار در این استان، بر اساس برنامه اقدام و عمل در راستای رویکرد دوستدار کودک در مازندران ساماندهی خواهند شد، - ایسنا/مازندران یک فعال حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در مازندران با اشاره به اینکه کودکان کار در این استان، بر اساس برنامه "اقدام و عمل در راستای رویکرد دوستدار کودک در مازندران" ساماندهی خواهند شد، معتقد است، اگر تمام دستگاه ها به پای کار بیاند، جمعیت کودکان کار حداقل 25 درصد کاهش یابد.

طالبعلی پور شریعه فعال حوزه کاهش آسیبهای اجتماعی در مازندران، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اصلی ترین علت کار کودکان در کشور و به دنبال آن در مازندران، اظهار کرد: مهمترین دلیل کارکردن کودکان، مشکلات مالی برخی خانواده ها است.

وی با بیان اینکه تنها بخش حمایت از کودکان خیابانی در قالب جرم انگاری رفتارهای به شدت زیان بار دیگران به این گروه جلوه گر می شود، تصریح کرد: نباید با برجسته کردن نقش حقوق از حمایت های دیگر غفلت کرد.

فعال حوزه کاهش آسیبهای اجتماعی در مازندران با بیان برنامه اقدام و عمل در راستای رویکرد دوستدار کودک در مازندران، خاطرنشان کرد: این مهم رویکردی است که در تدوین سیاستها، برنامه ریزی ها، تفکرات، اقدامات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کوکان کار در مازندران شدنی است؟

ساماندهی کوکان کار در مازندران شدنی است؟