مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-17سياسي

لزوم هم افزایی دستگاهها برای ساماندهی همراه بیماران در اطراف بیمارستان ها


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نابسامانی حضور همراهان بیماران در اطراف بیمارستان ها، گفت: علاوه بر شهرداری باید نهادهای دیگری نیز ورود کنند تا با شروع بارش ها شاهد خسارت هموطنانمان نباشیم.

- رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نابسامانی حضور همراهان بیماران در اطراف بیمارستان ها، گفت: علاوه بر شهرداری باید نهادهای دیگری نیز ورود کنند تا با شروع بارش ها شاهد خسارت هموطنانمان نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی در جریان شانزدهمین جلسه شورا با اشاره به انتخابات نظام مهندسی شهر تهران، گفت: ضمن آرزوی توفیق متخصصین در این انتخابات باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که موضوع تأمین مسکن با روی کار آمدن یک جریان جدید در نظام مهندسی می تواند تسهیل شود.

وی با اشاره به بازدیدی که روز گذشته از اطراف بیمارستان امام خمینی داشته است، ادامه داد: متأسفانه همراهان بیماران در خیابان چادر زده بودند و شرایط سختی را می گذرانند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بیان کرد: طی تماس با شهردار منطقه 6، ایشان وعده در اختیار قرار دادن ساختمانی برای همراهان بیماران را دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم افزایی دستگاهها برای ساماندهی همراه بیماران در اطراف بیمارستان ها

لزوم هم افزایی دستگاهها برای ساماندهی همراه بیماران در اطراف بیمارستان ها