مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-17اقتصادي

علت کاهش فشار آب در برخی مناطق همدان مشخص شد


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: کاهش فشار آب از ساعت 23 به ساعت 22 تغییر کرده است و علت کاهش فشار آب و عدم آن در برخی مناطقه به عوامل متخلفی بستگی دارد.

- ایسنا/همدان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: کاهش فشار آب از ساعت 23 به ساعت 22 تغییر کرده است و علت کاهش فشار آب و عدم آن در برخی مناطقه به عوامل متخلفی بستگی دارد.

حمیدرضا نیکداد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کاهش فشار آب به صورت سراسری در شهر همدان اجرایی می شود که در گذشته از ساعت 23 این امر انجام می گرفت اما به مدت یک هفته است که کاهش فشار آب از ساعت 22 انجام می گیرد.

وی افزود: در هیچ یک از منطقه های شهر همدان قطعی کامل آب وجود نداشته و تنها کاهش فشار آب را از طریق کنترل گرها از خردادماه اجرایی کرده ایم.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب همدان در مورد تغییراتی در ایجاد کاهش فشار آب در روزهای آینده در تامین آب شهری گفت: اگر تغییراتی اعمال شود به تمامی شهروندان اطلاع رسانی می کنیم.

نیکداد خاطرنشان کرد: کاهش فشار آب براساس کنترل گرها انجام می شود و برخی مناطق به علت دوری و نزدیکی به شیرهای فشارشکن ساعت کاهش فشارآب در منزلشان متغییر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت کاهش فشار آب در برخی مناطق همدان مشخص شد

علت کاهش فشار آب در برخی مناطق همدان مشخص شد