مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-17ورزشي

برگزاری چهارمین نشست ستاد فنی بازی های داخل سالن آسیا


چهارمین نشست ستاد بازی های داخل آسیا با حضور روسا و نمایندگان چهار فدراسیون شطرنج، بیلیارد، همگانی و اسکیت و همچنین مسئول انجمن ورزش های الکترونیک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه برگزاری جلسات ستاد فنی و عملیاتی بازی های آسیایی داخل سالن و رزمی با فدراسیون ها، چهارمین نشست این ستاد با حضور روسا و نمایندگان فدراسیون های شطرنج، بیلیارد، همگانی، اسکیت و به همراه مسئول انجمن ورزش های الکترونیک برگزار شد.

این نشست ها بطور مجزا و با حضور نصرالله سجادی، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، پیمان فخری مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی، اصغر رحیمی، رغبتی و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک و با شرکت روسای فدراسیون های شطرنج، بیلیارد، همگانی، اسکیت و به همراه مسئول انجمن بازی های الکترونیک برگزار شد.

در این نشست از رشته شطرنج شادی پریدر نایب رییس فدراسیون، از بولینگ و بیلیارد هاشم اسکندری رییس فدراسیون، از رشته اسکیت فریبا مددی سرپرست رییسی فدراسیون و برای رشته بازی های الکترونیکی افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی و لقمان شاورانی سرپرست انجمن ورزش های الکترونیک به همراه سرمربی تیم های ملی رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین نشست ستاد فنی بازی های داخل سالن آسیا

برگزاری چهارمین نشست ستاد فنی بازی های داخل سالن آسیا