مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-17اقتصادي

بیمه سلامت لرستان 100 میلیارد تومان برای بیماران کرونایی هزینه کرد


حدود 67 درصد جمعیت استان تحت پوشش این بیمه هستند و 100 میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون برای مبتلایان به این ویروس هزینه شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: حدود 67 درصد جمعیت استان تحت پوشش این بیمه هستند و 100 میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون برای مبتلایان به این ویروس هزینه شده است.

شاهدخت فتحی بیرانوند اظهار کرد: به محض شیوع ویروس کرونا، بیماران مبتلا تحت پوشش فرانشیز (خودپرداخت) دولتی قرار گرفتند و 90 درصد هزینه درمان بیماران بستری در بیمارستان های دانشگاهی و دولتی توسط بیمه سلامت تقبل شد.

وی تصریح کرد: در خصوص داروهای مورد نیاز بیماران کووید 19 نیز بر اساس مصوبه شورای عالی سلامت، داروهای گران قیمت و خارجی تأثیرگذار در درمان بیماری، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان ادامه داد: تست مخاطی برای شناسایی افراد مبتلا به کووید 19 نیز در مراکز دولتی دانشگاهی به صورت 100 درصد رایگان انجام می شود و سی تی اسکن بیماران مبتلا نیز درصورتی که حتی نسخه توسط پزشک عمومی نوشته شود در تعهد بیمه سلامت قرار می گیرد تا درمان و ارائه خدمات تخصصی تشخیصی زودهنگام تسهیل شود.

فتحی بیرانوند خاطرنشان کرد: 70 درصد هزینه سی تی اسکن بیماران کرونایی در مراکز سرپایی و 100 درصد در مراکز دولتی تحت پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت لرستان 100 میلیارد تومان برای بیماران کرونایی هزینه کرد

بیمه سلامت لرستان 100 میلیارد تومان برای بیماران کرونایی هزینه کرد