مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-17اقتصادي

شادمهر: با توجه به اختلاف فاحش حقوق بازنشستگان برای تربیت نسل آینده باید نگران بود


نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: با این اختلاف فاحش حقوق معلمان و بازنشستگان فرهنگی با دیگر دستگاه ها، برای تربیت نسل های آتی باید نگران بود.

- نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: با این اختلاف فاحش حقوق معلمان و بازنشستگان فرهنگی با دیگر دستگاه ها، برای تربیت نسل های آتی باید نگران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امان قلیچ شادمهر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور و وزیران بیان کرد: مردمان سرخورده، مایوس، شاکی و خسته، امروز چشم به گفتمانی دوخته اند که واقعا تغییر را احساس و باور کنند که به عمل کار برآید.

وی افزود: حال که دولت سیزدهم با گفتمان تغییر در حول محورهای فسادستیزی و ناکارآمدی آمده است، در پی راهکارهای عملی برون رفت از این بحران باشد.

کشوری با این وسعت و با این حجم از بحران های در هم تنیده و ترجمان آن در قالب هیات وزیران و بدنه بروکراتیک سرنوشتی ندارد جز تداوم جامعه ای که مانند تخته ای بر موج دریای متلاطم بی ثباتی و تکرار مکرر باز شدن فنر قیمت دلار و سود بانکی و افزایش قیمت ها تلاش کند.

نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلام تاکید کرد: تا زمانی که تیغ تیز اصلاح بر مثلث قانون شدید و لازم، قدرت اجرایی قهار و قضاوت عادلانه بی گذشت نزدیک نشود هر نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادمهر: با توجه به اختلاف فاحش حقوق بازنشستگان برای تربیت نسل آینده باید نگران بود

شادمهر: با توجه به اختلاف فاحش حقوق بازنشستگان برای تربیت نسل آینده باید نگران بود