مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-17بين الملل

وزارت خارجه فلسطین: بنت و دولتش مسئول نتایج فاجعه بار شهرک سازی ها هستند


وزارت خارجه فلسطین ، طرح جدید ساخت و ساز در مسیر واقع در بین رام الله و نابلس در نزدیکی پاسگاه نظامی «زعتره» واقع در جنوب نابلس را محکوم کرد.

- وزارت خارجه فلسطین ، طرح جدید ساخت و ساز در مسیر واقع در بین رام الله و نابلس در نزدیکی پاسگاه نظامی زعتره واقع در جنوب نابلس را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد، هدف از این پروژه شهرک سازی، تسهیل تردد شهرک نشینان اسراییلی در همه مسیرها از جمله اتصال شبکه راه های استعماری به مرکز اراضی اشغالی است که دولت های پی در پی رژیم صهیونیستی بودجه های هنگفتی را به صورت علنی و رسمی برای آن اختصاص داده اند و هزاران دونم و مساحت های وسیعی از اراضی فلسطینیان اشغال و در نتیجه آن کرانه باختری تجزیه شد، مناطق فلسطینی از یکدیگر جدا شده و به جزیره هایی تبدیل شدند که در حال غرق شدن در اطراف خیابان های شهرک ها هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است، این طرح شهرک سازی پس از دو پروژه بزرگ شهرک سازی اعلام شد که در جنوب و شمال شهر قدس اشغالی برای تکمیل جداسازی قدس از اطراف فلسطین اجرایی شدند و این طرح ها همچنین در چارچوب تلاش های دولت اسراییلی و پیشی گرفتن از زمان برای الحاق و یهودی سازی کرانه باختری جهت از بین بردن هر فرصتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه فلسطین: بنت و دولتش مسئول نتایج فاجعه بار شهرک سازی ها هستند

وزارت خارجه فلسطین: بنت و دولتش مسئول نتایج فاجعه بار شهرک سازی ها هستند