مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-17اقتصادي

بهره برداری از مدرسه خیر ساز امام جعفر صادق(ع)گراش


مدرسه خیرساز شهرستان گراش با حضور مردم و مسئولان امر به بهره برداری رسید.

- فرماندار گراش در حاشیه این مراسم گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این مدرسه ابتدایی 6 کلاسه با زیربنای 700 متر مربع در زمینی به مساحت 1300 متر مربع با اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان توسط خیر نیک اندیش حاج علی علیپور ساخته شده است.

مجید غلام پور با بیان اینکه هزینه کردن برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده سازان کشور است، اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان و محور پیشرفت علمی کشور هستند و توجه به این قشر از جامعه توسعه سایر بخش ها را به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز نقشی برجسته در رشد و تعالی جامعه دارند، تصریح کرد: گراشی ها مردمان نیک اندیش و پیشتاز امورات خیر در عرصه های مختلف خصوصاً مدرسه سازی هستند که به رشد و تعالی جامعه کمک و نقش سازنده ای در این زمینه ای ایفا می کنند که این عمل باقیات و صالحات و توشه ای برای آخرت خیرین است.

فرماندار گراش به هفتمین سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان فارس نیز گریزی زد و عنوان کرد: در سفر نماینده ویژه رییس جمهور بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان بررسی شد، اما به دلیل فشردگی جلسات و رسیدگی به درخواست های مردمی و بررسی مطالبات، وزرا و معاونین و نمایندگان رییس جمهور ناگزیر بودند به چندین شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مدرسه خیر ساز امام جعفر صادق(ع)گراش

بهره برداری از مدرسه خیر ساز امام جعفر صادق(ع)گراش