مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-17حوادث

خسارت جدی زلزله به روستای «دهزوییه» زرند/اسکان موقت خانواده های آسیب دیده


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: زمین لرزه 5.

1 ریشتری روز گذشته در یزدان شهر خسارت جانی در بر نداشت اما به بعضی واحدهای مسکونی به ویژه در روستای دهزوییه خسارت جدی وارد شده است که نیاز به بازسازی و تعدادی هم نیاز به تعمیرات دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از روستای دهزوییه کانون زلزله 5.

1 ریشتری عصر شنبه در شهرستان شهرستان زرند و همچنین از منطقه یزدان شهر بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: زمین لرزه یزدان شهر خسارت جانی در بر نداشته اما به بعضی واحدهای مسکونی به ویژه در روستای دهزوییه خسارت جدی وارد شده است که نیاز به بازسازی و تعدادی هم نیاز به تعمیرات دارند.

مجیدی ادامه داد: کارشناسان بنیاد مسکن در حال بررسی میزان خسارت هستند که پس از جمع بندی در اولین فرصت به ستاد بحران کشور و هیئت وزیران ارسال می شود تا مصوباتی جهت بازسازی مناطق آسیب دیده لحاظ گردد.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز گفت: در زلزله دیروز عصر خسارت جدی به بعصی از واحدهای مسکونی این شهرستان وار شد و تعدادی از خانواده ای آسیب دیده اسکان موقت شدند.

وی با بیان اینکه همچنین خساراتی به قنوات، جاده ها و زیرساخت ها وارد شده است که تیم های کارشناسی در حال ارزیابی هستند، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت جدی زلزله به روستای «دهزوییه» زرند/اسکان موقت خانواده های آسیب دیده

خسارت جدی زلزله به روستای «دهزوییه» زرند/اسکان موقت خانواده های آسیب دیده