مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-17سياسي

عضو شورای شهر تهران: باید به شعارها و وعده هایمان وفادار باشیم


یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید تخصص گرایی، جوان گرایی و فساد ستیزی را ملاک انتخاب ها قرار دهیم، گفت: باید به شعارها و وعده هایمان وفادار باشیم.

- یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید تخصص گرایی، جوان گرایی و فساد ستیزی را ملاک انتخاب ها قرار دهیم، گفت: باید به شعارها و وعده هایمان وفادار باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر بندی شربیانی در شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر خود به انتصابات در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به مصاحبه آقای سروری در 28 فروردین 1400 همگان بدانند ما مدل سهم خواهی را برنمی تابیم.

لیست تهران برای شورای ششم نشان داد جریان انقلاب بر اساس شایسته سالاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرتهران و تمام کسانی که به ما رأی دادند بر اساس همین چارچوب و معیارها یعنی شایسته سالاری، تخصص و نه سهم خواهی بوده است، گفت: ما برای رسیدن به این اهداف و قرار گرفتن دراین چارچوب کمیته ای تشکیل دادیم برای ارزیابی کاندیداهای نیروی انقلاب که صاحب نظر شهری بی طرف بودند.

شربیانی خطاب به زاکانی گفت: حال انتظار می رود که شخص آقای زاکانی که به عنوان شهردار خادم مردم تهران هستند از این مدل کاری و چارچوب اصلی ما که خود طبق آن انتخاب شدند پیروی کنند و شاخص ها و معیارهای انتخاب خود را اعلام کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر تهران: باید به شعارها و وعده هایمان وفادار باشیم

عضو شورای شهر تهران: باید به شعارها و وعده هایمان وفادار باشیم