مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-17اقتصادي

سرقت 7 میلیارد تومان از تاسیسات شرکت برق تبریز/ تبریز نور ندارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: ماهانه بیش از یک میلیارد تومان از تاسیسات شرکت برق سرقت می شود که از ابتدای سال 7 میلیارد سرقت انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عادل کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: شرکت توزیع برق تبریز به سه شهرستان تبریز، اسکو و آذرشهر خدمات می دهیم.

وی اظهارداشت: بالغ بر 10 هزار کیلومتر شبکه و 7 هزار 500 پست توزیع داریم.

کاظمی با بیان اینکه چشم انداز شرکت ارائه خدمات خواسته شده است که هدف داریم جزو چند شرکت برتر کشور باشیم، افزود: در زمینه تبدیل کابل های مسی قدیمی به کابل های خود نگهدار که در زمینه دزدی از شبکه و همچنین پدافند غیرعامل تاثیرگذار هستند اقدامات اساسی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز  گفت: در خصوص تبدیل چراغ های گازی قدیمی به ال ای دی اقدامات اساسی انجام شده است که می توان با جذب سرمایه گذار این اقدام را گسترش داد.

وی اضافه کرد: ماهانه بیش از یک میلیارد تومان از تاسیسات شرکت برق سرقت می شود که از ابتدای سال 7 میلیارد سرقت انجام شده است.

روح الله رشیدی عضو شورای شهر تبریز در ادامه گفت: اجرای تونل انرژی در ایده لو و سد شدن راه خدمات شهری یکی از معضلات منطقه است که باید کاربرد و زمان اتمام آن مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 7 میلیارد تومان از تاسیسات شرکت برق تبریز/ تبریز نور ندارد

سرقت 7 میلیارد تومان از تاسیسات شرکت برق تبریز/ تبریز نور ندارد