مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-17اقتصادي

اجرای 16 مانور عملیاتی برق از ابتدای سال در استان همدان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اجرای 16 مانور عملیاتی برق در سال جاری در استان همدان گفت: مانور عملیاتی تعمیرات فیدر بحرانی بابانظر با حضور 15 اکیپ برگزار می شود.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اجرای 16 مانور عملیاتی برق در سال جاری در استان همدان گفت: مانور عملیاتی تعمیرات فیدر بحرانی بابانظر با حضور 15 اکیپ برگزار می شود.

شیرزاد جمشیدی با اشاره به برگزاری مانورهای عملیاتی در طول سال اظهار کرد: از مجموع مانورهای انجام شده؛ شش مانور در راستای تعدیل روشنایی معابر، چهار مانور برای جمع آوری ماینرها و برق های غیرمجاز و دو مانور در راستای تعمیرات فیدرهای 20 کیلوولت انجام شده است.

وی تصریح کرد: در راستای اصلاح ولتاژ، اصلاح مهاری پایه های خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف، رفع کجی پایه های معابری و تنظیم ساعت فرمان هم هر کدام یک مانور انجام شد.

جمشیدی ادامه داد: برای رفع عیوب شبکه در اثر بحران های به وجود آمده و همچنین کاهش خاموشی های با برنامه و بی برنامه در حداقل زمان، امروز مانور عملیاتی تعمیرات فیدر بحرانی بابانظر در شهرستان رزن برگزار می شود.

جمشیدی با بیان اینکه افزایش رضایت مندی مشترکین و کاهش انرژی توزیع نشده از دیگر اهداف اجرای این مانور است، تصریح کرد: 14 اکیپ خط سرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 16 مانور عملیاتی برق از ابتدای سال در استان همدان

اجرای 16 مانور عملیاتی برق از ابتدای سال در استان همدان