مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-17سياسي

مناسب سازی اماکن صرفاً برای رفع تکلیف است


عضو هیئت مدیره و سخنگوی انجمن معلولان جسمی و حرکتی اردبیل گفت: مناسب سازی اماکن اردبیل برای معلولان صرفاً با نگاه رفع تکلیفی انجام می شود.

- ایسنا/اردبیل عضو هیئت مدیره و سخنگوی انجمن معلولان جسمی و حرکتی اردبیل گفت: مناسب سازی اماکن اردبیل برای معلولان صرفاً با نگاه رفع تکلیفی انجام می شود.

رضا محمدی 25 مهر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: میزان عقب ماندگی اردبیل در مناسب سازی اماکن برای معلولان بیشتر بوده و متناسب با وضع جامعه نیست.

وی با بیان اینکه تا زمان مناسب سازی اندیشه ها، مناسب سازی اماکن و معابر به درستی انجام نمی شود، تصریح کرد: جامعه معلولان استان اردبیل از استاندار انتظار دارند که مشاور استاندار در امور معلولان را که رابط بین این جامعه و استاندار است را تقویت کرده و از ظرفیت های معلولان در توسعه استان استفاده کنند.

محمدی با بیان اینکه برای اجرای قانون جامع حمایت از معلولان کشور در سال گذشته نیاز به 15 هزار میلیارد تومان اعتبار داشت، تشریح کرد: هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار در سال 99 برای اجرای این قانون تصویب شد که هزار و 250 میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

عضو هیئت مدیره و سخنگوی انجمن معلولان جسمی و حرکتی اردبیل با بیان اینکه قانون جامع حمایت از معلولان کامل نیست اما رضایت بخش است، گفت: لایحه این قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی اماکن صرفاً برای رفع تکلیف است

مناسب سازی اماکن صرفاً برای رفع تکلیف است