مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-17سياسي

در اجرای قانون ویژه خواری نداریم


اجرای قانون می تواند از تبعیض جلوگیری کند و هرچقدر که قانون برای همه یکسان اجرا شود اعتماد مردم جلب می شود و جامعه روبه جلو حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی شعبانی در نشست خبری که صبح یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: حمایت از تولید جز دستورالعمل هایی است که دستگاه قضا با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب به صورت ویژه به آن رسیدگی می کند، تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی از نزدیک با حضور مسئولین استانی و کمک به رفع مشکلات در این زمینه گام مهمی است که برداشته شده است.

رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به اهمیت مطالبه گری رسانه ها در شکل گیری عدالت در جامعه اذعان کرد: ما از رسانه ها درخواست می کنیم صدای جامعه باشند و وظیفه خود را در چهارچوب قانون در زمینه مطالبه گری و گاهی یادآوری موضوعات کمتر دیده شده که در جامعه اهمیت و جایگاه ویژه ای دارند به انجام برسانند.

وی ادامه داد: رسانه ها باید از تمام توان خود در برقراری عدالت در جامعه بهره ببرند، حجم کارهای دستگاه قضا بسیار بالا است و این رسانه ها هستند که باید با دقت و جدیت موضوعات جامعه را به قوه قضاییه منتقل کنند و در این مسیر تلاش می کنیم در کنار رسانه ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اجرای قانون ویژه خواری نداریم

در اجرای قانون ویژه خواری نداریم