مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-17سياسي

مستند سحر رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در سالگرد حرکت 17 اکتبر مردم لبنان، همایش رونمایی مستند سحر روایت فریاد 17 اکتبر تا آتش در بیروت با حضور مسؤولان بین الملل جمهوری اسلامی، - نشست اکران مستند سحر روایتی از بحران لبنان برای اولین بار در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در سالگرد حرکت 17 اکتبر مردم لبنان، همایش رونمایی مستند سحر روایت فریاد 17 اکتبر تا آتش در بیروت با حضور مسؤولان بین الملل جمهوری اسلامی، فعالان بین الملل و رسانه ای کشور، ساعت 18 یکشنبه 25 مهرماه، در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

این مستند روایت بانوی مجاهد رسانه ای خانم سحر حسین غدار، از فعالان شبکه های اجتماعی جهان عرب، از بحران لبنان می باشد که به کارگردانی آقای حسین پاک در مرکز مستندسازی صور خبرگزاری دانشجو تولید شده است.

در این مستند سرکار خانم غدار، با اشاره به سیاست های اقتصادی سال های گذشته لبنان، پیروی از دستورالعمل های صندوق بین المللی پول و عدم توجه به توانایی های داخلی، روند شکل گیری اعتراضات مردمی و ریشه های آن را روایت می کند.

در طول مستند، الگویی از کنش گری در عرصه ی رسانه های جدید به عنوان جبهه جدید مبارزه برای نخبگان، و به طور خاص فعالیت زنان در این جبهه معرفی می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند سحر رونمایی می شود

مستند سحر رونمایی می شود