مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-17اقتصادي

افزایش سطح گلخانه ها در چهارمحال و بختیاری از 30 به 37 هکتار


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به این موضوع که استان با محدودیت شدید منابع آبی مواجه است یکی از سیاست های اصولی جهاد کشاورزی در سال گذشته افزایش سطح زیرکشت گلخانه ای بود که از 30 هکتار به 37 هکتار افزایش پیدا کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به این موضوع که استان با محدودیت شدید منابع آبی مواجه است یکی از سیاست های اصولی جهاد کشاورزی در سال گذشته افزایش سطح زیرکشت گلخانه ای بود که از 30 هکتار به 37 هکتار افزایش پیدا کرد.

عطاالله ابراهیمی 25 مهرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در این استان حدود 250 هزار و 273 هکتار زیر سطح کشت محصولات کشاورزی قرار دارد که از این سطح زیر کشت یک میلیون و 500 تن محصول برداشت می شود، همچنین 70 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی این استان مشغول به فعالیت هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این استان در تولید ماهی های سردابی و بادام دارای رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است که تولید این محصولات یکی از مزیت های استان محسوب می شود، همچنین این استان در حوزه صدور کشاورز کارت در ایران جزو استان های پیشرو است که باتوجه به افزایش قیمت نهاده هایی مانند کود، سم، بذر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح گلخانه ها در چهارمحال و بختیاری از 30 به 37 هکتار

افزایش سطح گلخانه ها در چهارمحال و بختیاری از 30 به 37 هکتار