مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-17سياسي

بیش از 80 درصد جمعیت استان اردبیل واکسینه شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: همه افراد بالای 12 سال باید نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و تاکنون بالای 80 درصد جمعیت بالای 12 سال استان واکسینه شده اند.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: همه افراد بالای 12 سال باید نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و تاکنون بالای 80 درصد جمعیت بالای 12 سال استان واکسینه شده اند.

بهروز ندایی 25 مهر در جلسه مشترک ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه طرح شهید سلیمانی در سپاه حضرت عباس (ع) اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت کرونایی 6 شهرستان استان به رنگ آبی درآمده و 5 شهرستان دیگر نیز زرد است و باید همچنان از عادی انگاری پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در شرایط فعلی نیز شکننده است افزود: هرچند تعداد مراجعین سرپایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی به یک پنجم کاهش یافته است اما در پیک ششم انتشار ویروس به صورت گسترده پیش بینی شده و دامن کودکان و نوجوانان را نیز خواهد گرفت.

جانشین رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: خوشبختانه تزریق واکسن دز سوم کادر درمان در برخی شهرها آغاز شده و باید تا ایمن سازی عمومی که حداقل85درصد از جمعیت واکسینه شوند، این روند ادامه پیدا کند و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی هم موردتوجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد جمعیت استان اردبیل واکسینه شده است

بیش از 80 درصد جمعیت استان اردبیل واکسینه شده است