مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-17سياسي

آغاز هفته جهانی دراماتراپی در ایران/ تهران و 6 استان میزبان شدند


دبیرکل انجمن دراماتراپی ایران از برگزاری هفته جهانی دراماتراپی از 27 مهر تا 2 آبان در تهران و 6 استان دیگر خبر داد.

- مجید امرایی دبیرکل انجمن دراماتراپی ایران درباره برنامه ریزی مدنظر برای برگزاری هفته جهانی دراماتراپی در ایران، به خبرنگار مهر گفت: از سال 2017 هفته جهانی دراماتراپی همزمان با ایران در 104 کشور برگزار می شود که طی یک هفته انجمن های دراماتراپی عضو جامعه جهانی ویژه برنامه هایی را تدارک و برگزار می کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری هفته جهانی دراماتراپی را در تهران و 6 استان از 27 مهر برگزار می کنیم و ویژه برنامه پایانی آن هم روز دوم آبان در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

امرایی درباره برنامه های مدنظر برای هفته جهانی دراماتراپی توضیح داد: انتشار پیام هفته جهانی دراماتراپی، معرفی 10 دراماتراپیست سال 1400 انجمن دراماتراپی ایران DTCI، اهدای مدال بوعلی سینا به دراماتراپیست برتر سال 1400، تقدیر از پایان نامه برتر سال 1400 (2021)، تقدیر از رسانه های حامی دراماتراپی، قدردانی از ناشر حامی دراماتراپی و قدردانی از روانپزشک همکار سال 1400 از جمله برنامه های مدنظر در این هفته هستند.

دبیرکل انجمن دراماتراپی ایران درباره دیگر برنامه های هفته جهانی دراماتراپی در 6 استان میزبان دیگر، افزود: همچنین در هفته جهانی دراماتراپی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته جهانی دراماتراپی در ایران/ تهران و 6 استان میزبان شدند

آغاز هفته جهانی دراماتراپی در ایران/ تهران و 6 استان میزبان شدند