مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-17اجتماعي

آموزش و پرورش: واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت بالا در حال انجام است


از والدین گرامی درخواست می کنم بیش از گذشته به یاری آموزش و پرورش بشتابند تا بتوانیم با همکاری و هم فکری خانه و مدرسه زمینه های لازم برای رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان را فراهم آوریم.

- از والدین گرامی درخواست می کنم بیش از گذشته به یاری آموزش و پرورش بشتابند تا بتوانیم با همکاری و هم فکری خانه و مدرسه زمینه های لازم برای رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان را فراهم آوریم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: واکسیناسیون معلمان و کادر اداری مدارس و مناطق تقریباً به اتمام رسیده و هم اکنون فرآیند واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت بالا در حال انجام است، هم چنین تجهیز مدارس به امکانات بهداشتی و مواد ضدعفونی سرلوحه کارها قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در پیامی به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان آورده است: سال تحصیلی جدید را با شعار تضمین سلامت، استمرار آموزش و ارتقای کیفیت آغاز کردیم، رمز موفقیت در عملیاتی کردن این شعار، مشارکت خانواده ها با آموزش وپرورش است، از این رو هفته بزرگداشت پیوند اولیا و مربیان با شعار همراهی اولیا، همکاری با مربیان نامگذاری شده است.

وی در بخش دیگر این پیام عنوان کرد: همکاری و مشارکت تنگاتنگ خانواده با نظام آموزشی و همسویی و همراهی والدین با معلمان به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش: واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت بالا در حال انجام است

آموزش و پرورش: واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت بالا در حال انجام است