مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-17اقتصادي

حال خوب صنعت گردشگری در قفای فال خوب سفر استانی هیئت دولت به فارس


حضور رییس جمهور در محدوده تخت جمشید و بازدید از این مجموعه جهانی همچنین حضور وزیر میراث فرهنگی در مجموعه جهانی پاسارگاد همچنین مصوبات حوزه میراث فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رونق گردشگری در شاخه های مختلف تاریخی، طبیعی، مذهبی و.

یکی از عوامل رشد اقتصادی هر منطقه تلقی می شود.

عاملی که دربرگیرنده بخش عمده خرده فرهنگ ها است و وسعت شمول آن گستردگی متنوعی دارد.

سفر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان فارس و دستاوردهای سفر استانی در بخش های مختلف، استان فارس را تحت تأثیر قرار می دهد و این روند منوط به جذب اعتبارات و میزان تخصیص آن، همچنین مدیریت منابع مالی و منابع انسانی است تا از مسیر، هر پروژه در محدوده مقرر و تعیین شده و برای بهره برداری و استفاده عمومی مهیا گردد که بخش گردشگری نیز متاثر از همین فضا است.

بدیهی است که با زیان ها و آسیب هایی که این بخش بر اثر شیوع کرونا متحمل شده، برنامه ریزان و مسئولان باید برای دوره پساکرونا، برنامه ریزی جامع و مدونی ایجاد کنند تا این صنعت، پویایی و نشاط خود را بازیابد.

حضور رییس جمهور در محدوده تخت جمشید و بازدید از این مجموعه جهانی همچنین حضور وزیر میراث فرهنگی در مجموعه جهانی پاسارگاد و وعده های تکمیل موزه پاسارگاد و موزه شهرستان بوانات حاکی از اهمیت و توجه ویژه دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوب صنعت گردشگری در قفای فال خوب سفر استانی هیئت دولت به فارس

حال خوب صنعت گردشگری در قفای فال خوب سفر استانی هیئت دولت به فارس