مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-18سياسي

شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی خطرناک ترین حربه دشمن است


شورای تقریبی اهل تسنن خراسان شمالی در بیانیه ای به مناسبت هفته وحدت، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را مهم ترین حربه دشمن عنوان کردند و داشتن بصیرت را لازمه وحدت دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عموم مسلمین جهان، شکل گیری شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را مهمترین حربه دشمن برای مقابله با اتحاد مسلمین دانستند و از جوامع اسلامی و جمیع مسلمین درخواست کردند تا با بصیرت مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شوند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا فرارسیدن میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه آزادگان جهان و مسلمانان تبریک می گوییم.

پیامبری که با رسالت جهانی به عنوان آخرین فرستاده خداوند سبحان و با اعلام تکمیل دین و راهبرد غلبه اسلام بر تمامی مکاتب شرقی و غربی و ایجاد حکومت جهانی مستضعفین نوید پیروزی داده و به پیروانش دستور وحدت و مدارا با سایر ادیان و مکاتب جهان توصیه نموده است.

معنای اتحاد شیعه و سنی، دست برداشتن و کوتاه آمدن از اصول و اعتقادات خویش نیست، وحدت یعنی با توجه به اینکه بین دو مذهب، مشترکات بسیاری وجود دارد، دو گروه باید بر محور این مشترکات به هم نزدیک شوند و برای حفظ و تعالی اسلام با یکدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی خطرناک ترین حربه دشمن است

شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی خطرناک ترین حربه دشمن است