مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-18حوادث

کلاهبرداری 165 میلیاردی فروش آپارتمان در یزد


متهمی که به بهانه فروش آپارتمان دست به کلاهبرداری 165 میلیارد ریالی از شهروندان زده بود، دستگیر شد.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمی که به بهانه فروش آپارتمان دست به کلاهبرداری 165 میلیارد ریالی از شهروندان زده بود، دستگیر شد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره جزییات این خبر اظهار کرد: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها تحت عنوان فروش واحد مسکونی؛ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که در یک شرکت انبوه ساز مشغول به کار بوده با سرقت مهر و دفترچه های آن شرکت تعدادی واحد مسکونی را به شهروندان فروخته و سپس از استان یزد متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در پایتخت شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی به تهران اعزام و او را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهم پس از انتقال به استان یزد در بازجویی های پلیسی به کلاهبرداری 165 میلیارد ریالی با فروش 13 واحد مسکونی به مال باختگان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس استان در پایان یادآور شد: افراد برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 165 میلیاردی فروش آپارتمان در یزد

کلاهبرداری 165 میلیاردی فروش آپارتمان در یزد