مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-18سياسي

الزامات «جهاد تبیین» در فضای مجازی/ 3 نقطه ضعف جبهه انقلاب


فعالان فضای مجازی پاک، لزوم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در داخل کشور و تحقق حاکمیت سایبری مستقل انقلاب اسلامی را از جمله الزامات «جهاد تبیین» در فضای مجازی عنوان کردند.

- فعالان فضای مجازی پاک، لزوم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در داخل کشور و تحقق حاکمیت سایبری مستقل انقلاب اسلامی را از جمله الزامات جهاد تبیین در فضای مجازی عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدستور جهاد داده اند و در سال 95 هم به بحث جهاد کبیر اشاره داشتند، گفت: از آنجایی که هم اکنون در فضای مجازی به ویژه در شبکه های اجتماعی خارجی با فضایی غیراخلاقی مواجه هستیم رهبر انقلاب به موضوع رعایت اخلاق و ادب اهتمام ویژه ای داشته اند.

در همین حال شاهد هستیم که در این فضا، دشمن از انواع فناوری ها در حوزه هایی مانند علوم داده و هوش مصنوعی برای تولید محتوای هدفمند و مهندسی ذهن مخاطب استفاده می کند که باید در این زمینه تبیین صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در نوروز 1400 هم با اشاره به اینکه فضای مجازی رها شده است و این فضای ول افتخار نیست، بر ضرورت جهاد تبیین تاکید داشته اند، گفت: باید در بحث جهاد تبیین، این موضوع روشنگری شود که شبکه ای مانند اینستاگرام ضد ارزش های اسلامی و ایرانی ما فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات «جهاد تبیین» در فضای مجازی/ 3 نقطه ضعف جبهه انقلاب

الزامات «جهاد تبیین» در فضای مجازی/ 3 نقطه ضعف جبهه انقلاب