مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-18سياسي

مدیرعامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد


با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مهندس سید مصطفی هاشمی گلپایگانی به عنوان مدیر عامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد.

- با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مهندس سید مصطفی هاشمی گلپایگانی به عنوان مدیر عامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، سردار فرحی در این مراسم با اشاره به ایام پیش روی هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم و امام صادق (ع) لازمه تبعیت و تأسی به رسول اکرم (ص) را در توسعه اخلاق دانست و افزود: حضرت رسول اکرم (ص) فرستاده شد تا فضیلت های اخلاقی را در بین جهانیان بسط و گسترش دهد.

وی با اشاره به ویژگی های یک مدیر موفق، مهندس هدایت مدیر عامل سابق سازمان توان را نمونه یک مدیر جهادی و انقلابی عنوان کرد و یادآور شد : یکی از اثرات ارزشمند این مدیر انقلابی، مهر و محبتی است که به واسطه این نوع مدیریت در بین کارکنان این سازمان شکل گرفته شده است.

وی توسعه نیروی انسانی در سازمان توان ، جانشین پروری و جذب و شناسایی نیروهای کارآمد را از دیگر آثار ارزشمند مدیریت موفق در این سازمان برشمرد و تصریح کرد: رشد و توسعه عملکرد سازمانی در حوزه تحقیقات، تنها بخش کوچکی از یک مسیر تحولی است که طی دهه اخیر با حضور یک مدیر جهادی و انقلابی در سازمان توان شکل گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد

مدیرعامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد