مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-18اقتصادي

هنر مردمی زمینه ساز پیشرفت کشور است


مدیرکل حوزه هنری استان قزوین با بیان اینکه هنر زمانی کارآمد است که در کنار مردم و مساله پیشرفت قرار گیرد، عنوان کرد: پیوند مردم و هنر راهبرد اصلی حوزه هنری استان قزوین است.

- رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین شب دوشنبه در اکران مستند سقف آرزوها که در مسجد جوادالائمه برگزار شد با اشاره به وجه مردمی هنر اظهار کرد: فیلم مستند می تواند به بیان مشکلات مردم و دغدغه های آنان بپردازد و راهبرد پیوند هنر با مردم را شکل دهد.

وی ادامه داد: اصل 31 قانون اساسی در خصوص مسکن است که حق هر ایرانی بویژه قشر مستضعف را برای داشتن خانه تاکید می کند، ولی متأسفانه شرایط اقتصادی کشور در چند سال گذشته به یک سونامی در قیمت مسکن و اجاره بها تبدیل شده است که تحقق این امر را بسیار مشکل ساخته است و انتظار می رود مسئولین مربوطه موانع آن را برطرف سازند.

مدیرکل حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین اعلام کرد: چای مستند طرحی است که می کوشد، با اکران مستندهای تولیدی توسط هنرمندان دغدغه مند تولید شده در سطح استان قزوین و سایر استان ها مشکلات، دغدغه و مسائل مردم را در قالب هنرهای تصویری به نمایش درآورده و با تجربه نگاری از گذشته و نقد وضعیت موجود، آینده را تصویرگری نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر مردمی زمینه ساز پیشرفت کشور است

هنر مردمی زمینه ساز پیشرفت کشور است