مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-18سياسي

ورود دادستان به پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر بن/ روند کار باید تسریع شود


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بن در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب گفت: روند راه اندازی تصفیه خانه تسریع و در پایان هر ماه نیز گزارشی از میزان پیشرفت پروژه به دادستانی بن ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا حسینیان روز گذشته از پروژه در حال احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر بن بازدید کرد و پیشرفت کار در این تصفیه خانه را مورد ارزیابی قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بن در این بازدید ضمن تأکید بر تلاش مسئولان و متولیان امر برای تسریع در روند راه اندازی این تصفیه خانه از نظارت و همکاری دستگاه قضایی برای ساخت سریع تر پروژه خبرداد.

وی گفت: با توجه به آنکه مدت زمان بسیار زیادی از کلنگ زنی و شروع ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر بن می گذرد و روند پیشرفت این پروژه تاکنون با کندی روبرو بوده است لذا دادستانی به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده و در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ سلامت عمومی شهروندان روند کار پروژه را مورد نظارت و بررسی قرار خواهد داد.

حسینیان افزود: بر همین مبنا در جلسه ای که با حضور پیمانکار پروژه و مهندسان شرکت آب و فاضلاب برگزار شد مقرر گردید با نظارت کارشناسان و متخصصان، روند راه اندازی تصفیه خانه تسریع و در پایان هر ماه نیز گزارشی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان به پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر بن/ روند کار باید تسریع شود

ورود دادستان به پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر بن/ روند کار باید تسریع شود