مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-18بين الملل

آغاز همزمان 3 رزمایش پیمان امنیت جمعی مجاور مرز تاجیکستان و افغانستان


با مشارکت نیروهای مسلح کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در مجاورت مرز تاجیکستان با افغانستان همزمان سه رزمایش مشترک نظامی آغاز و تا 23 اکتبر ادامه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، از تاریخ 18 تا 23 اکتبر در حاشیه مرز تاجیکستان با افغانستان 3 رزمایش بزرگ با مشارکت نیروی مسلح کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی برگزار می شود.

پایگاه های نظامی مامیرک و حرب میدان واقع در استان ختلان تاجیکستان هم مرز با افغانستان است، در استان ختلان تاجیکستان هم مرز با افغانستان محل برگزاری این رزمایش ها عنوان شده است.

رزمایش اول شناسایی 2021 عنوان شده و طی آن سرویس های اطلاعاتی و واحدهای مربوطه ارتش های کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی عملیات سازماندهی و شناسایی انجام خواهند داد.

در چارچوب رزمایش دوم تحت عنوان قطار 2021 ، فعالیت های مربوط به سازماندهی پشتیبانی مادی و فنی نیروهای پیمان امنیت جمعی با هدف آماده سازی و اجرای عملیات مشترک مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

در جریان رزمایش تعامل 2021 ، نیروهای واکنش سریع سازمان پیمان امنیت جمعی برنامه سازماندهی و اجرای عملیات مشترک برای مهار درگیری مسلحانه مرزی در منطقه آسیای مرکزی را انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همزمان 3 رزمایش پیمان امنیت جمعی مجاور مرز تاجیکستان و افغانستان

آغاز همزمان 3 رزمایش پیمان امنیت جمعی مجاور مرز تاجیکستان و افغانستان