مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-18فرهنگي

«قلط دیکطه ای» آماده نمایش شد/ توجه به بحران های روحی کودکان


فیلم کوتاه «قلط دیکطه ای» به کارگردانی علی سام صادقی با موضوع آسیب های روحی و روانی از کودکی تا بزرگسالی آماده نمایش شد.

- به نقل از روابط عمومی فیلم، تولید فیلم کوتاه قلط دیکطه ای به نویسندگی و کارگردانی علی سام صادقی با پرداختن به مساله بحران روحی کودکان و نوجوانان به پایان رسید.

علی سام صادقی با اشاره به تاثیر مخرب والدین در هویت سازی غلط فرزندان، تاکید کرد: به خاطر فقر فرهنگی، نه فقط در ایران که در غالب جوامع جهانی و همچنین آموزش و تعلیم و تربیت نادرست در خانه و جامعه، ما کم تر از آگاهی و دانشی برخورداریم که بتوانیم در آینده تاثیر مثبتی بر جامعه بگذاریم.

من در فیلم قلط دیکطه ای به مسائل کودکان و تاثیر رفتارهای مستقیم و غیرمستقیم والدین بر شکل گیری هویت آن ها پرداخته ام.

وی با بیان این که ما فکر کردیم چه می شود اگر جز حرف زدن و ایراد گرفتن یا تکرار یکسری اخبار منفی، بتوانیم کاری برای کودکانی انجام بدهیم که آینده جامعه را تشکیل می دهند، افزود: حدود 6 ماه تحقیق و پژوهش هایی درباره مسائل روانی و روحی داشتیم و با پزشکان متعدد گفتگو کردیم.

در نهایت متوجه شدیم روان شناسان معتقدند تیپ شخصیتی هر فرد و کالبد روحی و روانی اش از زمان تولد تا سن 13،14 سالگی شکل می گیرد و پس از آن تقریباً فرد دیگر همان آموزه ها را تکرار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قلط دیکطه ای» آماده نمایش شد/ توجه به بحران های روحی کودکان

«قلط دیکطه ای» آماده نمایش شد/ توجه به بحران های روحی کودکان