مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-18سياسي

دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد پتانسیلی مهم برای خراسان شمالی است


معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی تک جنسیتی بودن دانشگاه کوثر بجنورد را پتانسیلی مهم برای استان دانست و گفت: این دانشگاه طی سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بیگ زاده صبح دو شنبه در جشن 10 سالگی دانشگاه کوثر بجنورد اظهار داشت: رسالت عظیم دانشگاه ها باید توسعه جامعه باشد که البته گام های ارزشمندی هم تاکنون برداشته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در دانشگاه نسل چهارم ارتباط با جامعه مطرح است لذا در چنین دانشگاه هایی علم، دانش، پرورش و پژوهش باید در خدمت توسعه و نیازهای جامعه باشد.

وی استواری یک دانشگاه را منوط به منابع انسانی، هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان آن دانست و افزود: دانشگاه کوثر استان بدین لحاظ در چند سال اخیر رشد قابل توجهی را به دست آورده است.

بیگ زاده تک جنسیتی بودن دانشگاه کوثر را مثبت و دارای پتانسیل ارزشمند تلقی کرد و گفت: بالاترین و ارزشمندترین سرمایه هر جامعه ای منابع انسانی است چون با وجود منابع انسانی متخصص توسعه سریع تر رقم می خورد.

معاون استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اگر دانشگاه ها و مراکز علمی سرعت خود را با تغییرات جهان هماهنگ نکنند انتظارات عرصه علمی محقق نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد پتانسیلی مهم برای خراسان شمالی است

دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد پتانسیلی مهم برای خراسان شمالی است