مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-18اقتصادي

پوشش های نانویی برای نمای ساختمان در کشور تولید شد


نانوذرات اکسید تیتانیوم از محصولات یکی از شرکت های فناور است که به دلیل دارا بودن خواصی چون آسان تمیز شونده و آب گریز در نمای ساختمان به کار می رود.

- نانوذرات اکسید تیتانیوم از محصولات یکی از شرکت های فناور است که به دلیل دارا بودن خواصی چون آسان تمیز شونده و آب گریز در نمای ساختمان به کار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ضرغامی، عضو هیات مدیره این شرکت تولیدی گفت: پوشش های نانوساختار آسان تمیز شونده و آب گریز از نانوذرات اکسید تیتانیوم تولید شده اند و برای استفاده در سطوح جذبی با خواص جلوگیری از نفوذ آب به عمق مصالح به کار می روند.

وی جلوگیری از تخریب بناهای سنگی و سیمانی به دلیل عدم نفوذ عمقی آب و عدم تغییر ضریب انبساط و انقباض با دما، عدم ایجاد پوسته و جلوگیری از شوره زدن بر خلاف محصولات رزینی، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، مقاومت در برابر تغییرات رنگی و ظاهری و جلوگیری از رنگ پریدگی را از مهمترین ویژگی های این نانوذرات دانست.

ضرغامی بیشترین کاربرد این محصول را در صنایع رنگ عنوان کرد و یادآور شد: پوشش های نانوساختار این شرکت برای استفاده در سطوح غیرجذبی با خواص پوشش شفاف چون نماهای ساختمانی شیشه ای و صیقلی، سطوح و نماهای ساختمانی سنگی، سیمانی، آجری به کار گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش های نانویی برای نمای ساختمان در کشور تولید شد

پوشش های نانویی برای نمای ساختمان در کشور تولید شد