مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-18اقتصادي

قطع وابستگی کشور از واردات سیستم های هشدار دهنده آتش سوزی


شرکت آشکارساز صنعت ایمنی از سیستم جدید اعلام حریق آدرس پذیر هوشمند خود با نام تجاری ویستا، در منطقه ویژه اقتصادی پیام رونمایی کرد.

- این مراسم با حضور مدیران ارشد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و تولید محصولات داخلی سیستم های ایمنی تاکید کرد و افزود: پس از عرضه سیستم های اعلام متعارف که مربوط به ساختمان های کوچک و متوسط میباشد اقدام به طراحی و تولید و اخذ استاندارد های ملی ایران برای سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر که مربوط به ساختمان های بزرگ و بلند مرتبه میباشد نمودیم که امروز در حضور مدعوین رونمایی خواهد گردید و با کمال مسرت این نوید را می دهم که از امروز وابستگی کشور به واردات تجهیزات هشدار دهنده آتش سوزی در بخش صنعت ساختمان قطع شده است.

وی در ادامه با اشاره به اشتغال مستقیم 60 نفر و اشتغال غیر مستقیم 250 نفر در شرایط فعلی یادآور شد که پس از تکمیل طرح توسعه کارخانه فعلی و احداث فاز دوم کارخانه به لطف خداوند شاهد افزایش اشتغال مستقیم به 180 نفر خواهیم بود.

مجتبی حاجتی در پایان با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی تهران یکی از دستگاه های پیشرو در حمایت از تولید کنندگان داخلی بوده است دلیل رونمایی با حضور مدیران این سازمان را حمایت های بیدریغ و همه جانبه این عزیران دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع وابستگی کشور از واردات سیستم های هشدار دهنده آتش سوزی

قطع وابستگی کشور از واردات سیستم های هشدار دهنده آتش سوزی