مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-18فرهنگي

زندگی متفاوت شهروندان فرهنگی! / سینما سرزمین خیال!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شهری که رویدادهای فرهنگی آن فراوان باشد، زندگی متفاوت تری را تجربه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سید قاسم ناظمی، در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در تبریز اظهار کرد: از زحمات دوستان انجمن سینماگران استان، اساتیدی که در جلسات نقد و بررسی در کنار کودکان و نوجوانان بودند و در داوری آثار این عزیزان را همراهی کردند و از اولیای محترم که این نوجوانان و داوران عزیز را پرورش دادند تا جشنواره به شایستگی برگزار شود، تقدیر می کنم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تنوع رویدادهای فرهنگی و هنری را در استان و شهرمان شتاب ببخشیم، وقتی در زیست بومی زندگی می کنیم که تنوع فعالیتهای فرهنگی هنری را شاهد هستیم، زندگی بهتری را در شهر و منطقه تجربه خواهیم کرد و این مهارت را به نسل بعد و کودکان و نوجوانان بیاموزیم که شهری که در آن رویدادهای فرهنگی هنری فراوان باشد، زندگی متفاوت تری قابل تجربه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: این جشنواره فرصت مغتنمی است تا کودکان و نوجوانانمان با دیدن آثار برتر این گروه سنی خود را در جایگاه داوری نیز محک بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی متفاوت شهروندان فرهنگی! / سینما سرزمین خیال!

زندگی متفاوت شهروندان فرهنگی! / سینما سرزمین خیال!