مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-18اقتصادي

مسیر ورودی فرودگاه دشت ناز سامان دهی می شود


مدیرکل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه طرح توسعه فرودگاه ساری در حال انجام است، گفت: امیدواریم طی دو ماه آینده با همکاری دستگاه های مرتبط مسیر ورودی فرودگاه دشت ناز ساری سامان دهی شود.

- سعدالله وطن خواه درباره وضعیت پروازهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، به شرایط نسبتا خوب پروازی در فرودگاه های مازندران اشاره و اظهار کرد: در فرودگاه دشت ناز ساری شاهد افزایش 68 درصدی پرواز بودیم؛ به طوری که درگذشته حدود 70 پرواز هفتگی در این فرودگاه انجام می شد و درحال حاضر به 84 پرواز در طول هفته رسیده ایم.

وی افزود: در فرودگاه های رامسر نیز در طول هفته بین 22 تا 24 پرواز و در نوشهر نیز 12 پرواز در هفته انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران به راه اندازی خط پروازی نوشهر به کیش طی روزهای دوشنبه و پنج شنبه اشاره کرد و افزود: این خط پروازی با انجام پرواز دو روز در هفته در فرودگاه رامسر نیز حدود یک ماه قبل راه اندازی شد.

این مسؤول با بیان اینکه طرح توسعه فرودگاه ساری در حال انجام است، گفت: امیدواریم طی دو ماه آینده با همکاری دستگاه های مرتبط مسیر ورودی فرودگاه دشت ناز ساری سامان دهی شود.

وطن خواه در پایان خاطرنشان کرد:  عملیات زمستانه در فرودگاه ساری درحال انجام است تا برای فصل سرد سال با لغو پروازها به دلیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ورودی فرودگاه دشت ناز سامان دهی می شود

مسیر ورودی فرودگاه دشت ناز سامان دهی می شود