مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-18اقتصادي

70 درصد زندان اولی ها فاقد مهارت شغلی هستند


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: 70 درصد زندان اولی ها فاقد مهارت شغلی هستند که این مسئله نشان می دهد نداشتن مهارت، اُم الفساد است.

- ، غلامحسین حسینی نیا امروز در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر 1200 آموزشگاه آزاد، 640 آموزشگاه دولتی و 6500 استاندارد آموزشی داریم.

همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مجوز برای تأسیس آموزشگاه آزاد ظرف سه روز صادر می شود که از زمان ابلاغ این مصوبه تاکنون 100 آموزشگاه مجوز گرفته اند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: برای آموزشگاه های دولتی سه تیپ جدید در نظر گرفته ایم که تیپ یک شامل مراکز اختصاصی برای آموزش همراه با تولید (تولید قابل ارائه به بازار)، تیپ دو شامل تبدیل 250 مرکز آموزشی به مراکز توسعه مهارت و کارآفرینی جهت تسهیل ایده تا بازار و تیپ سه شامل مراکز مهارت های پیشرفته و نوین برای آماده سازی جوانان برای مشاغل آینده می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نقصان بزرگ نظام آموزشی ما تربیت دانشجو بدون مهارت است.

فارغ التحصیلان دانشگاهی با مراجعه به مراکز ما به دنبال یادگیری مهارت های مربوط به کارگران سطح سه و چهار هستند بنابراین ما برای جمعیت چهار میلیونی دانشجو در کشور برنامه های مفصلی در سه بخش داریم که شامل مهارت آموزی هیبریدی تحت عنوان کهاد برای 500 هزار دانشجو در سال اول،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد زندان اولی ها فاقد مهارت شغلی هستند

70 درصد زندان اولی ها فاقد مهارت شغلی هستند