مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-18سياسي

ارتباط مردمی میان استان اردبیل و جمهوری آذربایجان ناگسستنی است


ارتباطات فرهنگی و انسانی مردم استان اردبیل با مردم جمهوری آذربایجان ریشه در تاریخ داشته و ناگسستنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو اظهار کرد: ارتباطات مردم استان اردبیل با مردم جمهوری آذربایجان ریشه در تاریخ دارد و ارتباطاتی فرهنگی و انسانی بوده و ناگسستنی است.

وی افزود: صنعتگران و سرمایه گذاران استان اردبیل و جمهوری آذربایجان همیشه در رفت وآمد هستند و گمرک بیله سوار نقش مهمی در این رفت وآمدها دارد.

استاندار اردبیل بیان کرد: این ارتباطات و صمیمیت بین مردم 2 کشور متاسفانه به مذاق عده ای خوش نمی آید و سعی در تخریب روابط دارند که با توجه به ریشه دار و تاریخی بودن این روابط، در هدف خود موفق نخواهند شد.

سیاست جدی رییس جمهور توسعه روابط با همسایگان است عاملی بیان کرد: مقام معظم رهبری در جنگ اخیر قره باغ از آزادسازی مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان به طور جدی حمایت کردند و سیاست جدی رییس جمهور در دولت سیزدهم نیز ارتباط در سطح بالا با همسایگان است.

وی تصریح کرد: در نشست مشترک با سفیر ایران در باکو نیز بر گسترده شدن بیش از پیش روابط 2 کشور تاکید شد و در آینده ای نزدیک هم هیات هایی میان 2 کشور در رفت وآمد خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مردمی میان استان اردبیل و جمهوری آذربایجان ناگسستنی است

ارتباط مردمی میان استان اردبیل و جمهوری آذربایجان ناگسستنی است