موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-18اقتصادي

اشتغال زایی به جای خانه نشینی/ بانویی که با تلفیق هنر و خلاقیت، کارآفرین شد


خبرگزاری فارس لرستان _ نسرین صفربیرانوند، مریم حیدری بانوی کارآفرینی که با سن کم توانسته نه تنها برای خود شغلی دست و پا کند بلکه چند نفر را هم مشغول کند.

این بانوی کارآفرین خرم آبادی با تلاش و پشتکار و بدون اینکه آموزشی ببیند حدود سه سال است که در زمینه تولید لوازم دکوری و تزیینات منزل فعالیت می کند.

حیدری که 22 سال سن دارد با کمک همسر و مادرش کارگاهی راه اندازی و در آن مشغول فعالیت است، با بانوی کارآفرین رفته  گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

نکته جالب در دیداری که با حیدری داشتیم شور و شوق و علاقه ای است که وی به کار خود نشان می دهد، نکته دیگر اینکه کارگاه وی خانوادگی است.

  هنگامی که وارد کارگاه شدم بوی رنگ مشامم را آزار می داد، اما گویا برای خانم حیدری و مادرش بوی رنگ عادی بود.

چطور شد که به این شغل روی آوردید؟ سه سال پیش بود که به فکر انجام کار در منزل افتادم زیرا به شغل دولتی علاقه چندانی نداشتم، دانش آموز زرنگی بودم، اما تمایل داشتم کار مدیریتی انجام بدهم، هدفم اشتغال و کارآفرینی بود روزهایی بود که اصلا سفارش نداشتیم اما کم نیاوردم و با تلاش توانستم موفق شوم.

برای تولید لوازم دکوری در کلاسی هم شرکت کردید؟ خیر، کلاس خاصی شرکت نکردم همینطور در منزل چندین کار را انجام دادم هر چه جلوتر رفتم کارم بهتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی به جای خانه نشینی/ بانویی که با تلفیق هنر و خلاقیت، کارآفرین شد

اشتغال زایی به جای خانه نشینی/ بانویی که با تلفیق هنر و خلاقیت، کارآفرین شد