مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-18ورزشي

هیچ قهرمانی به خاطر کرونا، ورزش را کنار نگذاشته است


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه کرونا رده های پایه ورزشی را دچار مشکل کرده است، گفت: خوشبختانه در سطح قهرمانان فرا ملی موردی نداشتیم که ورزشکار برای همیشه ورزش را کنار بگذارد و تمامی قهرمانان ورزشی پای کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی خلیلی چچکی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه برنامه های ورزشی و توجه به ورزش و توسعه و ترویج آن مختص هفته تربیت بدنی و ورزش نیست و مسؤولین ورزش همواره در این راستا در تلاشند، اظهار کرد: در هفته ای که پشت سر گذاشتیم 11 مسابقه را میزبانی کشوری کردیم که این میزبانی ها از افتخارات استان و در مسیر اعتلای آن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه لازمه رسیدن به ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی است که کرونا آن را هم تحت تاثیر قرار داد، فزود: با این وجود تلاش کردیم تا در ایام کرونایی در کنار حفظ قهرمانان در اماکن ورزشی، زمینه را برای حضور قدرتمندانه آن ها در مسابقات المپیک و پارالمپیک که در نیمه اول سال برگزار شد، فراهم کنیم.

وی با اشاره به میزبانی زنجان در دوران کرونا و برگزار 11 مسابقه کشوری در ایام سخت کرونا اضافه کرد: مسابقه انتخابی تیم ملی شنا، مسابقات انتخابی موی تای (آقا و خانم) و انتخابی تیم ملی رده های پایه دختران و پسران رشته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قهرمانی به خاطر کرونا، ورزش را کنار نگذاشته است

هیچ قهرمانی به خاطر کرونا، ورزش را کنار نگذاشته است