مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-18اقتصادي

استان هرمزگان حدود سه هزار چاه غیرمجاز دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با ذکر این نکته که هرمزگان حدود سه هزار چاه غیرمجاز دارد، گفت: حفر چاه غیرمجاز به معنی تعرض به حقوق عامه مردم است.

- ، اظهار کرد: یکی از راه کارهای مدیریت منابع آب زیرزمینی مقابله با حفر چاه های غیر مجاز و مسدود کردن آن ها است.

وی با ذکر این نکته که روند اعمال قانون در این موارد با چالش هایی روبرو است، عنوان کرد: مردم باید بدانند که حفر چاه های غیر مجاز در یک دشت یعنی استفاده از ظرفیت آبی دیگر چاه های مجاز.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با ذکر این نکته که بر میزان برداشت آب چاه های غیر مجاز نمی توان نظارت کرد، ابراز داشت: با افزایش تعداد چاه های غیر مجاز در یک دشت، پس از مدتی سطح آب تمام چاه های موجود در دشت افت خواهد کرد و هزینه ها و خسارات زیادی به بهره برداران وارد می کند.

عیدانی با ذکر این نکته که در استان هرمزگان حدود سه هزار حلقه چاه غیرمجاز وجود دارد، بیان داشت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه حفر چاه غیرمجاز از طریق شماره 1811 گزارش های لازم را برای برخورد با افراد متخلف ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: افراد باید آگاه باشند که با حفر چاه غیر مجاز به حق و حقوق بهره بردارانی که مجوز بداشت دارند تعرض می کنند و مشکلات جبران ناپذیر زیادی را برای منطقه ایجاد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان هرمزگان حدود سه هزار چاه غیرمجاز دارد

استان هرمزگان حدود سه هزار چاه غیرمجاز دارد