مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-18اقتصادي

1.2 میلیون روستایی تحت پوشش بیمه ملی اجتماعی قرار می گیرند


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: یک میلیون و250 هزار نفر تحت پوشش طرح ملی بیمه اجتماعی قرار می گیرند.

- ، مهرعلی شیرخانی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه وجشنواره مبلمان و صنایع دستی کشور با اشاره به تهیه و تدوین طرح ملی بیمه اجتماعی خانوارهای محروم روستایی و عشایری، اظهار داشت: با اجرای این طرح هزینه بیمه این خانوارها از سوی دولت تأمین می شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار میلیارد تومان برای اجرای بیمه ملی خانوارهای محروم روستایی و کم برخوردار درنظر گرفته شده است، افزود: با این اعتبار هزینه بیمه یک میلیون و 250 هزار نفر تأمین می شود.

وی با بیان اینکه در حالی حاضر یک میلیون و 500 هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان قرار دارد، گفت: شناسایی افراد برای پوشش بیمه ای از سوی دستگاه های حمایتی و جهاد اجرا می شود.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران با بیان اینکه متأسفانه کار اساسی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان صورت نگرفته است، افزود: پروژه های بزرگ و میلیاردی چندان کام طبقات زیرین و پایین دست جامعه را شیرین نکرده است.

وی ادامه داد: اگر قرار است کشور توسعه یابد و به واسطه آن همه طبقات بهره مند شوند، باید روی جوامع محلی تمرکز کنیم و اگر این کار را انجام دادیم، بخش مورد انتظار توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.2 میلیون روستایی تحت پوشش بیمه ملی اجتماعی قرار می گیرند

1.2 میلیون روستایی تحت پوشش بیمه ملی اجتماعی قرار می گیرند