مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-18فرهنگي

ارسال بیش از 1100 اثر به ششمین دوسالانه خوشنویسی قزوین


بیش از هزار و 114 اثر خوشنویسی در ششمین دوره دوسالانهٔ خوشنویسی با نگاه امید و برای ایجاد یک جریان هنری مؤثر در این بستر ایجادشده است.

- محمدحسین اسماعیلی در مراسم دوسالانهٔ خوشنویسی ایران که بعد از ظهر دوشنبه در حیاط کاخ چهل ستون برگزار شد اظهار کرد: استان قزوین پایتخت 57 ساله ایران است که در دل خود هزاران اسطورهٔ هنری، ادبی و عالم فرهیخته پرورانده است تا هنر ناب ایرانی، ارزش ها و آیین های اسلامی را در درون خود جای دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین اذعان کرد: ششمین دوره دوسالانهٔ خوشنویسی ایران بستری را برای تقویت و گسترش ظرفیت هنر ارزشمند خوشنویسی ایجاد کرد.

وی افزود: ششمین دوسالانهٔ خوشنویسی ایران از سال 88 در تقویم به عنوان مهم ترین رویداد خوشنویسی در تقویم گنجانده شد و تاکنون 5 دوره متوالی را سپری کرده و در سال جاری نیز ششمین دوره این هنر فاخر در هفته ملی خوشنویسی برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه استان قزوین میزبان ششمین دوره دوسالانه خوشنویسی ایران بوده و تنها مراسم دوسالانه ای است که خارج از تهران برگزار می شود، ابراز کرد: قزوین با تاریخ درخشان هنری و پایتخت خوشنویسی به پایگاه این هنر اصیل تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 1100 اثر به ششمین دوسالانه خوشنویسی قزوین

ارسال بیش از 1100 اثر به ششمین دوسالانه خوشنویسی قزوین