مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 19:352021-10-18حوادث

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر عامل شهادت دو مامور پلیس در گیلان


فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری هر دو قاچاقچی پرونده جان باختن دو مامور وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ظرف کمتر از 24 ساعت خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری هر دو قاچاقچی پرونده جان باختن دو مامور وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ظرف کمتر از 24 ساعت خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی دقایقی پیش در گفت وگو با تعدادی از خبرنگاران با تاکید بر عزم جدی نیروی انتظامی در مقابله و برخورد با سوداگران مرگ اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله به وسیله یک دستگاه خودرو به داخل استان، بلافاصله با اشرافیت اطلاعاتی و انجام هماهنگی های لازم، بامداد امروز خودرو قاچاقچیان در بدو ورود به استان شناسایی و با انجام یک عملیات حساب شده یک نفر از قاچاقچیان که با هدف بررسی محور مواصلاتی شرق به غرب استان از خودروی حامل مواد مخدر جدا شده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: پس از دستگیری این متهم 50 ساله، راننده خودرو حامل مواد مخدر که از دستگیری همدستش مطلع شده بود با ترس از دستگیری توسط ماموران پلیس به سمت غرب استان اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن اشاره به جان باختن دو مامور وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر عامل شهادت دو مامور پلیس در گیلان

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر عامل شهادت دو مامور پلیس در گیلان