مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-19اجتماعي

وجود بیش از سه هزار نقطه حادثه خیر در کشور


سه هزار و 200 نقطه حادثه خیز در جاده های کشور وجود دارد که بخشی از این نقاط رفع عیب و آشکار سازی شده، اما بیشتر آن ها باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سیدتیمور حسینی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود:​ ترافیک و حمل و نقل جاده ای در بستری انجام می شود که هر دستگاهی باید سهم و تکلیف قانونی خود را برای بهبود آن انجام دهد.

وی گفت: پلیس تلاش کرده است ماموریت خود را در این زمینه به درستی انجام دهد و ما در انجام وظیفه کنترل و نظارت به خود نمره 17 می دهیم.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا افزود: با توجه به اینکه در مهندسی ترافیک نیازمند شبکه ایمنی از راه ها هستیم، اما تاکنون تحقیق جامعی درباره ایمنی راه های کشور انجام نشده است.

سردار حسینی گفت: باید راه های ایمنی داشته باشیم که بتواند خطای انسانی را در رانندگی جبران کند.

وی با ضروری دانستن فرهنگ سازی در زمینه رانندگی درست افزود: اکنون سیستم صدور گواهی نامه پلیس در سطح کشور هایی است که وضع خوبی در ترافیک دارند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: بودجه ای که در قانون برای کار فرهنگی و تبلیغی پلیس در نظر گرفته شده تخصیص نیافته است، پس نمی توانیم برنامه های تبلیغی گذشته را درباره بهبود فرهنگ رانندگی بسازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از سه هزار نقطه حادثه خیر در کشور

وجود بیش از سه هزار نقطه حادثه خیر در کشور