مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-19ورزشي

کاهش پنج برابری ورزشکاران سازمان یافته اردستان


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: سال 1398 در شهرستان اردستان 1700 ورزشکار سازمان یافته داشته ایم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این تعداد به 350 نفر کاهش یافته است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: سال 1398 در شهرستان اردستان 1700 ورزشکار سازمان یافته داشته ایم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این تعداد به 350 نفر کاهش یافته است.

عباس روحانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اسفند 1398 به بعد حوزه ورزش به شدت تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت، به صورتی که در مقاطعی که وضعیت شهرستان قرمز بود فعالیت های باشگاه ها و هیئت های ورزشی به طور کامل تعطیل شد.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن در جامعه آمار ورزشکاران سازمان یافته شهرستان اردستان با کاهش پنج برابری مواجه شد، افزود: شهرستان اردستان دارای 39 هیئت ورزشی فعال است که عملکرد مناسبی در سال های قبل داشته اند، اما شرایط کرونا باعث شد فعالیت هیئت ها در سال 99 بیشتر به صورت مجازی و ورزش در خانه انجام شود.

رییس اداره ورزش و جوانان اردستان با اشاره به پروژه های عمرانی بخش ورزش شهرستان اردستان، خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش اعتبارات پروژه های عمرانی شهرستان در دو سال گذشته پروژه های ورزشی با کندی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش پنج برابری ورزشکاران سازمان یافته اردستان

کاهش پنج برابری ورزشکاران سازمان یافته اردستان