مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-19ورزشي

هیات های ورزشی پاکدشت ظرفیت های موجود را نادیده نگیرند


فرماندار پاکدشت با اشاره به استفاده همه جانبه برای شکوفایی ورزش در شهرستان گفت: هیات های ورزشی پاکدشت ظرفیت های موجود را نادیده نگیرند.

- خبرنگار مهر ، مهدی یوسفی جمارانی صبح سه شنبه در دیدار با تعدادی از قهرمانان ورزشی پاکدشت گفت: بی تردید جامعه ورزش با مشکلات و نقصان هایی در این عرصه مواجه است، در همین راستا با توجه به نقش مهم ورزش در جامعه از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات ورزش دریغ نخواهیم کرد.

یوسفی جمارانی بیان داشت: هیأت های ورزشی به عنوان نهادهای مستقل از دولت می بایست از ظرفیت نهادهای غیر دولتی در جهت پیشبرد اهداف عالی ورزش بهره مند شوند و متکی بودن صرف به دولت، با توجه به تعداد زیاد هیأت ها و محدودیت منابع قطعاً میسر نیست.

وی افزود: شکوفا شدن ظرفیت های ورزش شهرستان نیاز به همت تمام ارگان ها و بخصوص بخش خصوصی دارد و انتظار می رود که هیأت های ورزشی داشته های خود را نادیده نگیرند.

فرماندار پاکدشت بیان داشت: اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی ورزش شهرستان صورت گرفته که می توان به افتتاح زمین چمن شهر شریف آباد، احداث زمین چمن مصنوعی در حصار امیر، تأمین، تجهیز و تعمیر برخی سالن ها نیز اشاره کرد.

یوسفی جمارانی با بیان اینکه کرونا آسیب زیادی به ورزش در کشور ایجاد کرده است عنوان داشت: در این خصوص باید سعی کنیم با رعایت پروتکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های ورزشی پاکدشت ظرفیت های موجود را نادیده نگیرند

هیات های ورزشی پاکدشت ظرفیت های موجود را نادیده نگیرند