مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-19حوادث

ایجاد کلانتری های تمام هوشمند در دستورکار پلیس اصفهان


رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ایجاد کلانتری های تمام هوشمند در صورت فراهم شدن امکانات و زیرساخت های لازم خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، عزیزالله سپهوند اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در راستای هوشمندسازی در پلیس پیشگیری استان اصفهان صورت گرفته استفاده از بستر اینترنت برای ارسال الکترونیکی پرونده ها از کلانتری ها به دادسراها بود.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در همین راستا ارتباط الکترونیکی کلانتری ها با پزشکی قانونی نیز فراهم شد و دیگر شهروندان معطل نمانده و بلافاصله به صورت برخط پرونده آنها به پزشکی قانونی ارسال می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون یک ماه است که بستر ارتباط الکترونیکی با دستگاه قضایی و پزشکی قانونی در تمامی کلانتری های استان فراهم شده است، مطرح کرد: لازم است تا در این خصوص به مردم اطلاع رسانی شود که بدانند از این پس می توانند به صورت الکترونیکی خدمات خود را از کلانتری ها و پاسگاه ها دریافت کنند.

سپهوند اقدامات صورت گرفته را باعث افزایش سرعت، دقت و کم شدن حجم مأموریت های کارکنان کلانتری، کاهش ترددهای بی مورد به کلانتری ها، عدم تأخیر در ارسال پرونده ها و نوبت دهی در مجتمع های قضایی و صرفه جویی در وقت و هزینه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کلانتری های تمام هوشمند در دستورکار پلیس اصفهان

ایجاد کلانتری های تمام هوشمند در دستورکار پلیس اصفهان