مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-19سياسي

جزییات فعالیت ستاد اجرایی از سرگیری بازگشایی کامل دانشگاه ها


سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان جزییات فعالیت ستاد اجرایی از سرگیری بازگشایی کامل دانشگاه ها در این سازمان را تشریح کرد.

- اردوان ارژنگ در گفتگو با هستند که اینها همه مشکل ایجاد می کند.

وی ادامه داد: دانشجویان سال دومی امسال در دانشگاه حاضر می شوند که اصلاً سال اول در دانشگاه نبودند حال می خواهند در دانشگاه حاضر شوند، همه مسائلی را ایجاد می کند، که ما در این ستاد قرار است این چالش ها را احصاء کنیم و برای آن قسمت هایی که مربوط حوزه سازمان امور دانشجویان است راه حل ارائه دهیم تا دانشگاه هایی که اجرا کننده هستند با کمترین مشکل مواجه شوند.

ارژنگ افزود: در حال حاضر ستاد اجرایی از سرگیری بازگشایی کامل دانشگاه ها یک جلسه با دبیران مناطق ده گانه تشکیل داده است، نامه ای نوشته و از دانشگاه ها درخواست کرده ایم، چالش های احتمالی و هزینه های جدید را برآورد کرده و در جدولی به سازمان امور دانشجویان ارائه دهند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال یکی از نیازهای مالی جدید دانشگاه ها، مواد ضد عفونی است که باید در حجم بالایی توسط دانشگاه ها استفاده شود، که این هزینه ها در بودجه جاری سال 1400 دانشگاه ها پیش بینی نشده است، بنابراین از دانشگاه ها درخواست کرده ایم برآورد این هزینه ها را ارسال کنند تا جمع بندی کنیم که چه مقدار از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فعالیت ستاد اجرایی از سرگیری بازگشایی کامل دانشگاه ها

جزییات فعالیت ستاد اجرایی از سرگیری بازگشایی کامل دانشگاه ها