مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-19سياسي

وحدت از مهم ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در همه زمان هاست


وحدت از مهم ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در همه زمان ها و مکان ها است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: وحدت از مهم ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در همه زمان ها و مکان ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در پیامی به مناسبت هفته وحدت که از امروز 12 ربیع الاول (27 مهر ماه) آغاز شد با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که فرمودند به نظر ما هفته وحدت خیلی مهم است و اتحاد مسلمانان، درمان بسیاری از دردهای امت اسلامی است افزود: ربیع الاول این ذخیره گاه برکت های خداوندی، به جهت وجود نازنین آخرین فرستاده پروردگار، به درستی بهار ماه ها نام گرفته است.

وی اظهار کرد: حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم) در این ماه عزیز پا به عرصه خاکی دنیا گذاشت تا پیام آور صلح و دوستی بوده، این باور را در همه قرون و اعصار نهادینه سازد که وحدت امت اسلامی، از مهمترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمامی زمان ها و مکان هاست.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تعیین روزهایی نیکو در این ماه عزیز با عنوان هفته وحدت که نشأت گرفته از اندیشه وحدت آفرین بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است ، بیانگر نتیجه دادن این راهبرد و نشان دهنده جاری و ساری بودن روحیه وحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت از مهم ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در همه زمان هاست

وحدت از مهم ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در همه زمان هاست