مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-19سياسي

«ذهن سوژه پرداز» رونمایی می شود


نشست رونمایی و امضای کتاب «ذهن سوژه پرداز: مقدمه ای بر سوژه و سوژه‏ پردازی در رسانه ها» نوشته هومن خشندیش امروز برگزار می شود.

- نشست رونمایی و امضای کتاب ذهن سوژه پرداز: مقدمه ای بر سوژه و سوژه‏ پردازی در رسانه ها نوشته هومن خشندیش امروز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از این کتاب امروز (سه شنبه، 27 مهرماه) از ساعت 17 تا 19 با حضور هومن خشندیش، معاون آموزشی پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در کتاب فروشی شانزده به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و چهارراه ولیعصر (عج)، پلاک 1078 برگزار می شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، این نشست با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

در معرفی ذهن سوژه پرداز آمده است: ژورنالیست ، با نگاهی هستی شناسانه، انسانی است بهره مند از یک ذهن سوژه پرداز و چنین انسانی به همراه ویژگی هایی که در حقیقت شالوده اصیل انسان بودن است، خودآگاهی خلاقانه انسان سوژه پرداز را در تحریریه یک رسانه برای تولید محتوای موثر و مسئولانه و شکل دهی به ذهنیت جمعی دنیایی که در آن زندگی می کنیم، به کار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ذهن سوژه پرداز» رونمایی می شود

«ذهن سوژه پرداز» رونمایی می شود