مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-19سياسي

ضرورت رصد آمار کودکان بازمانده از تحصیل در گیلان


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: دستگاه های اجرایی باید آمارهای کودکان بازماندگان تحصیل در استان را رصد کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: دستگاه های اجرایی باید آمارهای کودکان بازماندگان تحصیل در استان را رصد کنند.

سیامک حیدری در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اهمیت و ضرورت رسیدگی به مناطق حاشیه نشین و محروم گیلان، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی باید به اقشار آسیب دیده اجتماعی که در شرایط کنونی ناشی از کرونا وضعیت سخت و توان فرسایی را به واسطه محدودیت های شغلی تجربه می کنند، بیش از پیش توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیسوادی و بازماندگی کودکان از تحصیل تبعات بدی برای جامعه دارد، افزود: اهتمام جدی تمامی دستگاه های متولی در خصوص فراهم کردن شرایط لازم برای تحصیل کودکان ساکن در مناطق حاشیه نشین و صعب العبور استان بسیار مهم است.

حیدری با بیان اینکه باید توجه ویژه تری به کودکان بازماندگان از تحصیل در استان داشت، اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید در این خصوص آمارهای مرتبط به این موضوع را رصد کنند تا اهتمام جدی تمامی دستگاه های متولی در خصوص فراهم کردن شرایط لازم برای تحصیل تمامی کودکان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رصد آمار کودکان بازمانده از تحصیل در گیلان

ضرورت رصد آمار کودکان بازمانده از تحصیل در گیلان