مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-19اجتماعي

ضرورت اصلاح زیرساخت های تردد شهری و جاده ای در زرند


به لحاظ صنعتی شدن شهرستان و افزایش چندین برابری خودرو به ویژه خودروهای سنگین ضرورت دارد در حوزه زیرساخت های تردد شهری و جاده ای با بررسی و اصلاح هندسی جاده ها اقدامات موثری با عزمی جهادی و همتی مضاعف صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند، راهنمایی و رانندگی را یکی از بخش های مهم و حساس در نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: با توجه به نوع مأموریت های کارکنان راهنمایی و رانندگی که به صورت های مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند، اخلاق و رفتار مناسب در مواجهه با شهروندان مورد تأکید است.

 وی کسب رضایتمندی مردم را از مهمترین اهداف نیروی انتظامی دانست و افزود: مجموعه کارکنان نیروی انتظامی در مسیر خدمت رسانی به مردم از هیچ  کوششی دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام  محمود محمدی رییس دادگستری زرند هم با اشاره به ساختارهای کیفی جاده های شهرستان اظهار داشت: هر چند در سال های اخیر فعالیت های مناسبی صورت گرفته است؛ اما به لحاظ صنعتی شدن شهرستان و افزایش چندین برابری خودرو به ویژه خودروهای سنگین ضرورت دارد در حوزه زیرساخت های تردد شهری و جاده ای با بررسی و اصلاح هندسی جاده ها اقدامات موثری با عزمی جهادی و همتی مضاعف صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح زیرساخت های تردد شهری و جاده ای در زرند

ضرورت اصلاح زیرساخت های تردد شهری و جاده ای در زرند